Διδακτική επίσκεψη μαθητών του 11ου Γυμνασίου Λάρισας στο Κέντρο Συντονισμού Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Μαθητές της Β’ τάξης του 11ου Γυμνασίου Λάρισας, πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Κέντρο Συντονισμού Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του Κέντρου και ενημερώθηκαν από ειδικούς σε θέματα πολιτικής προστασίας.

Στόχος της επίσκεψης, που οργάνωσε η εκπαιδευτικός κυρία Ανδριάνα Ζήσου, ήταν η ενημέρωση των μαθητών για τις διαδικασίες και τις δράσεις της Πολιτικής Προστασίας καθώς και να κατανοήσουν πώς να προστατεύονται και να δρουν σε έκτακτες καταστάσεις προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους επιτρέπουν να συμμετέχουν ενεργά στην προστασία τόσο των ίδιων όσο και των συμπολιτών τους.

 

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το https://paidis.com/ και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.

Διαβάζετε συχνά το Paidis.com;
Προσθέστε μας στις Προτιμώμενες Πηγές της Google για να βλέπετε συχνότερα τις ειδήσεις μας.
Προσθήκη ως προτιμώμενη πηγή
Στη σελίδα που θα ανοίξει, βάλτε στο κουτάκι δίπλα στο Paidis.com.
Η ρύθμιση γίνεται στον λογαριασμό σας Google.

▌ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

▌ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ