ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΜΠΕΛΩΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Οι μαθητές της Γ΄ Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμπελώνα μετέβησαν στα πλαίσια εκπαιδευτικής επίσκεψης στο Χώρο της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας για να παρακολουθήσουν πρόγραμμα που συνδιοργανώνουν η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Λάρισας, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας, η Τροχαία Λάρισας, οι Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου και το ΕΚΑΒ Λάρισας, σχετικό με την οδική ασφάλεια.
Ηταν μια ωραία ενημερωτικού χαρακτήρα εμπειρία!
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το https://paidis.com/ και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.
Διαβάζετε συχνά το Paidis.com;
Προσθέστε μας στις Προτιμώμενες Πηγές της Google για να βλέπετε συχνότερα τις ειδήσεις μας.
Προσθήκη ως προτιμώμενη πηγή
Στη σελίδα που θα ανοίξει, βάλτε ✔ στο κουτάκι δίπλα στο Paidis.com.
Η ρύθμιση γίνεται στον λογαριασμό σας Google.





















