ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΟΜ.Ε.Ε. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Συνεδρίασε την Πέμπτη 05 Νοεμβρίου 2015 το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θεσσαλίας με την παρουσία του αντιπροέδρου της  ΕΣΕΕ κ. Νικολάου Τζίκα.

Παράλληλα με τα θέματα ημερήσιας διάταξης συζητήθηκε και το ζήτημα της κινητοποίησης  στις 12 Νοεμβρίου 2015. Για το συγκεκριμένο θέμα, το Δ.Σ. αποφάσισε η Ομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θεσσαλίας να συμμετέχει στην κινητοποίηση με στάση εργασίας έως 11:30 π.μ., καθώς και στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας.

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το https://paidis.com/ και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.

Διαβάζετε συχνά το Paidis.com;
Προσθέστε μας στις Προτιμώμενες Πηγές της Google για να βλέπετε συχνότερα τις ειδήσεις μας.
Προσθήκη ως προτιμώμενη πηγή
Στη σελίδα που θα ανοίξει, βάλτε στο κουτάκι δίπλα στο Paidis.com.
Η ρύθμιση γίνεται στον λογαριασμό σας Google.

▌ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

▌ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ