ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΤΟ 22ο ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΕΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΩΝ

afisa (Αντιγραφή)Με πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα  ανοίγει τις πύλες του το 22ο Μεσογειακό Φεστιβάλ Νέων Κινηματογραφιστών που θα πραγματοποιηθεί στη Λάρισα από 10-13 Απριλίου. Οι προβολές θα γίνουν όπως κάθε χρόνο στο Χατζηγιάννειο Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο. (Ρούζβελτ 59)

Τρεις τιμητικοί Χρυσοί Ίπποι θα απονεμηθούν φέτος. Στην Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών (ΕΕΣ), στο σκηνοθέτη και διευθυντή της Σχολής Σταυράκου Σωτήρη Λαμπρόπουλο και στο δημοσιογράφο Αλέξανδρο Τριανταφύλλου. Οι βραβεύσεις  θα πραγματοποιηθούν στο Χατζηγιάννειο την Κυριακή 13 Απριλίου στις 12 το μεσημέρι κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου.

Το 22ο Μεσογειακό Φεστιβάλ Νέων Κινηματογραφιστών θα ανοίξει  την Πέμπτη 10 Απριλίου με την προβολή της  ισπανικής ταινίας μεγάλου μήκους «ΞΑΔΕΛΦΙΑ» του Ντανιέλ Σάντσεζ Αρέβαλο  σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Ισπανίας και το Κέντρο Εκμάθησης Ισπανικής Γλώσσας Μαρία Μπαρμπέρο.

Το Φεστιβάλ υποστηρίζεται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, ενώ ο Δήμος Λαρισαίων παραχωρεί δωρεάν το Χατζηγιάννειο Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο για τις προβολές.

19 ταινίες μικρού μήκους συμμετέχουν στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα  και 26 ταινίες στο Μεσογειακό Διαγωνιστικό Τμήμα του 22ου Φεστιβάλ.

Την Ελλάδα εκπροσωπούν στο Μεσογειακό Διαγωνιστικό τμήμα οι ταινίες «ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ» της Δήμητρας Νικολοπούλου και «ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΚΥΨΟΥΜΕ» του Γιώργου Μπακόλα. Στο διεθνές τμήμα «Πανόραμα» διαγωνίζεται η ταινία «ΤΟ ΔΕΙΠΝΟ» του Δημήτρη Αργυρίου.

Το Φεστιβάλ θα κλείσει το βράδυ της Κυριακής 13 Απριλίου με την προβολή του ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους «ARCANA DEI- ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ» του Σωτήρη Λαμπρόπουλου, παραγωγής της Περιφέρειας Αρκαδίας. Δύο Χρυσοί Ίπποι  απονέμονται σε κάθε ένα από τα δύο ισάξια επίσημα τμήματα του Φεστιβάλ. Τα δύο ειδικά βραβεία της επιτροπής συνοδεύονται από Αργυρό Ίππο, ενώ η επιτροπή, κατά την κρίσιν της, απονέμει μέχρι τρεις τιμητικές διακρίσεις σε κάθε τμήμα.

Η Σχολή Κινηματογράφου και Τηλεόρασης «ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΣΤΑΥΡΑΚΟΥ»  προσφέρει δύο υποτροφίες φοίτησης στα τμήματα σκηνοθεσίας  και διεύθυνσης φωτογραφίας για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος. Οι υποτροφίες  απονέμονται στη μνήμη του ιδρυτή της Σχολής, Λυκούργου Σταυράκου. Ο υποτιτλισμός των ταινιών μικρού μήκους στην Ελληνική γλώσσα έγινε από την Ντίνα Σδράλλη, ενώ η φωτογραφία της αφίσας ανήκει στη Μερσίνα Τσαντοπούλου.

 

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΙ ΟΙ  ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ.

 

ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Η κριτική επιτροπή του 22ου Μεσογειακού Φεστιβάλ Νέων Κινηματογραφιστών αποτελείται κάθε χρόνο από Λαρισαίους σινεφίλ. ΄Οσοι Λαρισαίοι επιθυμούν να συμμετέχουν στην κριτική επιτροπή του εφετινού Φεστιβάλ παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τον πρόεδρο της επιτροπής κ. Νίκο Ζιαβλιάκη στα τηλέφωνα 2410621302  και 6974062215.

 

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ 22ου ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΕΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΩΝ

 

ΠΕΜΠΤΗ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ στις 21.00

ΞΑΔΕΛΦΙΑ του Ντανιέλ Σάντσεζ Αρέβαλο ( Ισπανία)

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  11  ΑΠΡΙΛΙΟΥ

ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΝΕΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΩΝ

ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

19.00

 

1. ELECTRIC INDIGO  του Ζαν-Ζυλιέν  Κολέτ  (Βέλγιο) 24’

2. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΓΙΑΝΚΗ  του  Μπενουά Ντεζαρντέν ( Καναδάς) 21’ 04’

3. ΜΙΝΕΡΙΤΑ   ττου Ραούλ ντε λα Φουέντε   (Ισπανία) 27’

4. ΒΙΚΙΝΓΚΑΡ  της Μαγκαλί Μάτζιστρυ  ( Ισλανδία-Γαλλία)  14’

5. ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ της Εστέρ Μπιαλάς ( Γερμανία) 19’28’’

6. IMPOSTOR του Ελί Σαπουί (Γαλλία ) 6’33’’

7. ΤΟ ΔΕΙΠΝΟ του Δημήτρη Αργυρίου  (Ελλάδα) 11’

8.  ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ-ΚΟΛΟΜΒΙΑ, Χοντρόκωλα μυρμήγκια του Μπαστιέν Ντυμπουά  (Γαλλία) 3’

9. ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ- ΕΛΛΑΔΑ, Όρος ΄Αθως  του

Μπαστιέν Ντυμπουά (Γαλλία ) 3’

10. ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ – ΑΚΤΗ ΤΟΥ ΕΛΕΦΑΝΤΟΣΤΟΥΝ, Κερί του Μπαστιέν Ντυμπουά (Γαλλία) 3’

 

22.00

ΜΕΡΟΣ Β

1.ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ της Γκόντα Βαν Μέλε    ( Λουξεμβούργο)  22’

2.ΠΑΤΕΡΑΣ του Σαντιάγκο Μπου Γκράσο ( Γαλλία – Αργεντινή) 11’55’’

3. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΑΛΙ των Μανουέλ Φερνάντεζ και Ιόσου Λόπεζ (Ισπανία – Ινδία) 11’ 45’’

4. 12 LIKES της Αν Κλόστα  (Γερμανία) 4’03’’

5. Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ του μάικλ Τεράζ (Γαλλία- Ελβετία) 22’48’’

6. ΚΛΕΦΤΗΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ της Βιολέτα Μπάρκα – Φοντάνα ( ΗΠΑ-Ισπανία) 13’34’’

7.ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ του Κλεμόν Γκονζάλεζ (Γαλλία- Νότια Αφρική 8’13’’

8.  ΟΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ της Μαρτίνα Πλούρα  (Γερμανία) 5’43’’

9. ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΙ  του Στεφάν Μπέργκμανς  (Βέλγιο) 15’

 

ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

19.00

ΜΕΡΟΣ Α

1.  TZAMPO AMANI;  του  Ουνάι Αρανζάντι ( Ισπανία ) 29’

2.  ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ του Νταβίντ Μπονβίλ (Πορτογαλία) 18’20’’

3.  Ο ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΑΣ της Μαρί Φάγκες ( Γαλλία) 8’09’’

4.  ΠΡΩΤΟΤΟΚΗ  της Λέα Τόνικ   (Ισραήλ) 13’

5.  ΜΟΝΤΟΥ ΜΟΝΤΟΥ της Βιρτζίνια Μαντσάντο (Ισπανία) 11’

6.  ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ του Μπενζαμέν Μπουσνέλ (Γαλλία) 16’

7.  ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΚΥΨΟΥΜΕ του Γιώργου Μπακόλα (Ελλάδα) 7’

8.  ΜΠΟΜΠΥ του Μεντί Μ. Μπαρσαουί  (Τυνησία) 18’

9   ΜΗΔΕΝ του Ρεμύ Σαπομπλάνκ.  (Γαλλία) 4’32’’

 

22.00

ΜΕΡΟΣ Β

1.ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ του Φράνκο Λορενζάνα   (Ισπανία) 21’30’’

2. ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ του Τομά Κρούιτοφ (Γαλλία) 14’32’’

3 .ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ του Μπόρζα Κομπεάγκα  (Ισπανία) 11’

4. ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΟΡΙΟΥ του Πρέντραγκ Βουκοσάβλεβιτς ( Σερβία) 26’45’’

5. ΣΠΙΤΙ του Κάρλος Αλόνσο Οζέα  (Ισπανία) 17’45’’

6. ΑΠΟΨΕ της Νίνε Αντίκο  (Γαλλία) 17’

7. ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ του Ραφαέλ Ρούσο Φέλσεν (Ισπανία) 17’

8. ΧΟΛΕΡΑ του Αρίτζ Μορένο (Ισπανία) 6’30’’

 

ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

19.00

ΜΕΡΟΣ  Γ

1. ΟΛΟΙ ΣΚΥΒΟΥΜΕ του Σιμόν Λελούς (Γαλλία) 27’12’’

2. ΜΙΑ ΩΡΑ, ΕΝΑ ΒΗΜΑ τωνΑιτόρ  Ιτουρίζα και  Μπερνάτ Γκουάλ (Ισπανία) 13’ 29’’

3. ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥ του Λάιθ Αμπντουλαμίρ ( Γαλλία- Αίγυπτος) 27’

4. ΛΗΣΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΦΗΜΗ του Τζιανλουίτζι Τοκαφόντο (Ιταλία-Γαλλία) 14’39’

5. Η ΦΥΓΗ του Ζαν – Μπερνάρ Μαρλέν ( Γαλλία) 23’

6. ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ του ΄Ορεν Αντάφ (Ισραήλ) 19’43’’

7. ΤΟ ΜΑΓΙΟ της Ματίλντ Μπαύλ (Γαλλία) 20’30’’

8. ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ τηα Δήμητρας Νικολοπούλου (Ελλάδα) 10’

9.  ΩΡΑ ΓΙΑ ΧΩΡΙΣΜΟ  του Φαμπρίς Μπρακ (Γαλλία ) 4’38’’

 

22.00

ARCANA DEI- ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ του Σωτήρη Λαμπρόπουλου

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ