ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΑΝ ΚΑΝΑΔΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ, ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ!

μπατσΣύμφωνα με καταγγελία, «οι αστυνομικοί, καθώς δεν καταλάβαινε ελληνικά ώστε να υπακούσει στις εντολές τους, άρχισαν να το σπρώχνουν, τον κόλλησαν στον τοίχο πιέζοντάς τον δυνατά, σχεδόν αιωρούμενο ώστε μόλις να ακουμπά στις μύτες των ποδιών του, του ούρλιαζαν στα ελληνικά και όταν κάποια στιγμή τον άφησαν να φύγει άρχισαν να τον κλωτσάνε επανειλημμένα»…

Η καταγγελία του προέδρου του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Γιώργου Πλειού:

«Ο Καναδός καλλιτέχνης και μηχανικός ήχου O.R. που συμμετείχε στο ερευνητικό εργαστήριο EMDL και το οποίο διοργανώθηκε από το Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ και το Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, υπέστη κακοποίηση από άντρες της ΕΛΑΣ. Το περιστατικό συνέβη το βράδυ της 9ης προς 10η Απριλίου 2014, ώρα 12.30 την ώρα που επέστρεφε στο ξενοδοχείο του επί της οδού Ιπποκράτους. Σύμφωνα με την περιγραφή του φιλοξενούμενού μας καναδού καλλιτέχνη, οι αστυνομικοί, καθώς δεν καταλάβαινε ελληνικά ώστε να υπακούσει στις εντολές τους, άρχισαν να το σπρώχνουν, τον κόλλησαν στον τοίχο πιέζοντάς τον δυνατά, σχεδόν αιωρούμενο ώστε μόλις να ακουμπά στις μύτες των ποδιών του, του ούρλιαζαν στα ελληνικά και όταν κάποια στιγμή τον άφησαν να φύγει άρχισαν να τον κλωτσάνε επανειλημμένα.

Όπως προκύπτει από τη μαρτυρία του, του άσκησαν αναίτια και υπέρμετρα τόσο σωματική όσο και ψυχολογική βία. Τέτοιες καταδικαστέες πράξεις που θυματοποιούν αθώους, ανυποψίαστους πολίτες και μάλιστα ξένων χωρών, δεν αρμόζουν σε δημοκρατικές και ευνομούμενες κοινωνίες, ενώ τραυματίζουν βάναυσα το διεθνές κύρος της χώρας και των κατοίκων της. Το εν λόγω πλήγμα, αυτονοήτως, γίνεται ακόμα μεγαλύτερο τη στιγμή που αφορά προσκεκλημένους από ελληνικά πανεπιστήμια διακεκριμένους καλλιτέχνες και επιστήμονες ξένων χωρών. Κατόπιν αυτών θεωρώ πως είναι χρέος των αρμόδιων αρχών να διερευνήσουν το περιστατικό και να αποδώσουν τις προβλεπόμενες από το νόμο ευθύνες.

koutipandoras.gr

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ