ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΕ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΛ
Την Δευτέρα 28 Νοεμβρίου, στις 6 μ.μ, θα συζητηθεί στην συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, μετά από αίτημα της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Ν. Λάρισας, υπόμνημα με τα αιτήματα του για την ανεργία, με σκοπό να δοθούν λύσεις σε ζητήματα που εμπλέκεται και η περιφέρεια,
αλλά και να εκφραστεί η στήριξη του περιφερειακού συμβουλίου στα γενικότερα αιτήματά του. Στην συζήτηση καλούνται να πάρουν μέρος και τα μέλη των Δ.Σ των σωματείων, άνεργοι και εργαζόμενοι.
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το https://paidis.com/ και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.
Διαβάζετε συχνά το Paidis.com;
Προσθέστε μας στις Προτιμώμενες Πηγές της Google για να βλέπετε συχνότερα τις ειδήσεις μας.
Προσθήκη ως προτιμώμενη πηγή
Στη σελίδα που θα ανοίξει, βάλτε ✔ στο κουτάκι δίπλα στο Paidis.com.
Η ρύθμιση γίνεται στον λογαριασμό σας Google.





















