Ανακοίνωση της Δράσης Πολιτών
Ήταν αναμενόμενο. Μετά το κάζο του προϋπολογισμού, ο προπετής, φαιδρός, και ακατάληπτος κ. Σαρχώσης άρχισε να χυδαιολογεί εις βάρος του κ. Ροντούλη, του κ. Χατζηκρανιώτη και του κ. Ρίζου.
Εύλογη η συμπεριφορά του. Ο «κατά φαντασίαν δήμαρχος», που χρειάζεται δεκανίκια για να διοικήσει τον Δήμο, στοχοποιεί με ιταμό τρόπο τους πολιτικούς του αντιπάλους, προκειμένου να συγκαλύψει τις εξόφθαλμες ανεπάρκειές του. Ο καθόλα ανυπόστατος επιτίθεται, ακόμη και σε ανθρώπους που τον βοήθησαν και με τους οποίους συνεργάστηκε κατά το πρόσφατο παρελθόν, για να αποκτήσει υπόσταση.
Είναι δε τόσο θρασύς, που έφτασε στο σημείο, αναφερόμενος στον κ. Χατζηκρανιώτη, να μιλά για «παρθένες και σατανάδες». Όμως, εάν ο κ. Χατζηκρανιώτης είναι η «παρθένα», ο κ. Σαρχώσης είναι προφανώς ο αποτυχημένος «διακορευτής», αφού μέχρι σήμερα ο πρώην αντιδήμαρχος διατήρησε αλάβωτη την αγωνιστική του αγνότητα και αξιοπρέπεια. Εάν, πάλι, ο κ. Χατζηκρανιώτης είναι ο «σατανάς», ο κ. Σαρχώσης χρειάζεται κατεπειγόντως εξορκισμούς, για να σταματήσει τις «σατανικές» επιδράσεις του πρώην αντιδημάρχου του. Καθώς, όμως, δεν τα πάει καλά με τα της Εκκλησίας, ο κ. Σαρχώσης αναμένεται να ηττηθεί και επί αυτού του πεδίου, γιατί δύσκολα οι εξορκισμοί και τα ευχέλαια προστατεύουν τους άθεους και τους άθρησκους.
Ερωτηματικά, όμως, προκαλούν και οι «ονειρώξεις» του κ. Σαρχώση για το αναπτυξιακό μέλλον του Δήμου Τυρνάβου. Είναι δυνατόν ο «με μηδενικό έργο δήμαρχος», που ακόμη μέχρι σήμερα δεν έχει κάνει ούτε δημόσιο απολογισμό, να μπορεί να αλλάξει τον Τύρναβο;
Είναι δυνατόν αυτός που δεν μπορεί να μαζέψει τα σκουπίδια, που δεν μπορεί να προστατεύσει τις υποδομές του Δήμου (αρκεί να αναλογισθεί κανείς τις καταστροφές που υπέστη το ανοικτό θέατρο στο παλιό λατόμι και το παλαιοσεισμολογικό μουσείο, καθώς και τις συνεχείς επιθέσεις στο δημοτικό αμαξοστάσιο), που δεν μπορεί να σεβαστεί την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου (αρκεί να δει κάποιος τα καραγκιοζιλίκια που έγιναν στο 2ο Δημοτικό Σχολείο και το περιλάλητο βαγονέτο πλησίον του Αρχοντικού Καράσσου), που δεν μπορεί στοιχειωδώς να συντηρήσει το αγροτικό οδικό δίκτυο , το πράσινο, τις παιδικές χαρές και τις αθλητικές εγκαταστάσεις, που δεν μπορεί να δρομολογήσει κανένα δικό του έργο, που δεν μπορεί να λειτουργήσει με διαφάνεια, αλλά μόνο μέσω προσοδοφόρων απευθείας αναθέσεων, που δεν μπορεί να αντιληφθεί τα προβλήματα της τοπικής επιχειρηματικότητας, που δεν μπορεί να συνδράμει ουσιαστικά τις ευάλωτες οικονομικά οικογένειες, που δεν μπορεί να εκτιμήσει το έργο αξιόλογων δημοτικών υπαλλήλων και τους διώκει, που δεν μπορεί να «θυμηθεί» και «ξεχνά» να εντάξει στις θεομηνιόπληκτες περιοχές του Δήμου ολόκληρα χωριά (χαρακτηριστικό παράδειγμα το Δαμάσι), που δεν μπορεί να συνεργασθεί αρμονικά ούτε με δικούς του ανθρώπους και χρειάζεται ξένες πολιτικές πατερίτσες, να μπορεί να σχεδιάσει και να υλοποιήσει το αναπτυξιακό μέλλον του Τυρνάβου;
Βεβαίως, τα ερωτήματα είναι ρητορικού τύπου. Εμφανώς, ο κ. Σαρχώσης είναι παντελώς ανίκανος να δρομολογήσει την αναπτυξιακή προοπτική του Τυρνάβου, γιατί ποτέ δεν αντιλήφθηκε την βαθύτερη αναπτυξιακή δυναμική του τόπου μας. Δυστυχώς, ο «κατά φαντασίαν δήμαρχος» συνδυάζει την προσωπική ανεπάρκειά με μια θηριώδη άγνοια και παράγει αρνητικά αποτελέσματα για την τοπική κοινωνία.
Στην περίπτωση του ταιριάζει μια σοφή ρήση των αρχαίων Λατίνων: Stultum facit fortuna, quem vult perdere. Και επειδή ο κ. Σαρχώσης αγνοεί τα Λατινικά ας αποδώσουμε τη λατινική έκφραση με την ισοδύναμη της ελληνικής: Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι. Ελπίζουμε να γνωρίζει τουλάχιστον την ελληνική γλώσσα, για να αντιληφθεί το μήνυμα που με χριστουγεννιάτικη αγάπη τού απευθύνει η «Δράση Πολιτών».
Υστερόγραφο προς Αλέκο Χατζηκρανιώτη και Μαρίο Ρίζο.
Ο Χριστός πάνω στο Σταυρό είπε: «Πάτερ άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσιν» (Λουκ. Κγ’ 34). Αυτή είναι η απάντηση του Θεανθρώπου στην κακία, στους εμπαιγμούς και στις ύβρεις. Στην πώρωση των κακών ανθρώπων αντιπαρέθεσε το μεγαλείο της συγγνώμης. Ας αντιμετωπίσετε και εσείς με τον ίδιο τρόπο τους κολαφισμούς του κ. Σαρχώση. Δεν γνωρίζει ο καημένος. Εξάλλου, όλοι χρειάζονται τον μποναμά τους τις ημέρες των Χριστουγέννων, για να ξεχνούν τον «Σατανά», που κρύβουν μέσα τους.