Δήμος Λαρισαίων: Αποκαταστάθηκε η λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών στη συμβολή Ηρ. Πολυτεχνείου και Φαρσάλων
Αποκαταστάθηκε νωρίς το μεσημέρι της Δευτέρας, από συνεργεία και κλιμάκιο των Υπηρεσιών του Δήμου, η βλάβη που είχε προκληθεί στους φωτεινούς σηματοδότες στη συμβολή των οδών Ηρ. Πολυτεχνείου, Παναγούλη και Φαρσάλων.
Η διέλευση των οχημάτων γίνεται κανονικά, με τους φωτεινούς σηματοδότες να βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία.
Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με πληροφορίες, η βλάβη προήλθε από τροχαίο ατύχημα, όταν ΙΧ όχημα φέρεται να προσέκρουσε σε έναν από τους φωτεινούς σηματοδότες, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός λειτουργίας ολόκληρο το σύστημα σήμανσης.
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το https://paidis.com/ και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.




















