ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΖΗΜΙΩΝ ΣΤΟ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΙ

Θετική εξέλιξη αναφορικά με το έργο αποκατάστασης των ζημιών που προκάλεσαν οι περυσινές πλημμύρες σε Αργυροπούλι και Λυγαριά καθιστώντας μεταξύ άλλων μη λειτουργική τη γέφυρα του Αργυροπουλίου σημειώθηκε τα τελευταία 24ωρα σύμφωνα με πληροφορίες του paidis.com,

αφού  ξεπεράστηκαν όλα τα γραφειοκρατικά προβλήματα και αναμένεται άμεσα η εγκατάσταση του εργολάβου πιθανότατα τη Δευτέρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το έργο έχει δημοπρατηθεί από την Περιφέρεια Θεσσαλίας προ διμήνου.

Ε.Π.

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το https://paidis.com/ και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.

Διαβάζετε συχνά το Paidis.com;
Προσθέστε μας στις Προτιμώμενες Πηγές της Google για να βλέπετε συχνότερα τις ειδήσεις μας.
Προσθήκη ως προτιμώμενη πηγή
Στη σελίδα που θα ανοίξει, βάλτε στο κουτάκι δίπλα στο Paidis.com.
Η ρύθμιση γίνεται στον λογαριασμό σας Google.

▌ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

▌ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ