ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΛΑΡΙΣΑΣ

ελμε1Ολοκληρώθηκε πριν από λίγα λεπτά η συνεδρίαση του δ.σ. της ΕΛΜΕ Λάρισας που κατέληξε στη συγκρότηση προεδρείου, αναλογικού και αντιπροσωπευτικού.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ψηφοφοριών πρόεδρος εκλέχθηκε η Ερμίνα Μαγαλιού των ΣΥΝΕΚ, γραμματέας ο Μιχάλης Τζιατζιάς της ΔΑΚΕ, αντιπρόεδρος ο Χρήστος Ντελής της ΠΕΚ και ταμίας ο Χρήστος Νικολαΐδης των ΣΥΝΕΚ. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν εκλέχθηκε στη σημερινή συνεδρίαση εκτελεστικός γραμματέας.

Για να δείτε τί έγινε στη σημερινή συνεδρίαση πατήστε ΕΔΩ

 

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το https://paidis.com/ και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.

Διαβάζετε συχνά το Paidis.com;
Προσθέστε μας στις Προτιμώμενες Πηγές της Google για να βλέπετε συχνότερα τις ειδήσεις μας.
Προσθήκη ως προτιμώμενη πηγή
Στη σελίδα που θα ανοίξει, βάλτε στο κουτάκι δίπλα στο Paidis.com.
Η ρύθμιση γίνεται στον λογαριασμό σας Google.

▌ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

▌ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ