ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΛΑΡΙΣΑΣ
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγα λεπτά η συνεδρίαση του δ.σ. της ΕΛΜΕ Λάρισας που κατέληξε στη συγκρότηση προεδρείου, αναλογικού και αντιπροσωπευτικού.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ψηφοφοριών πρόεδρος εκλέχθηκε η Ερμίνα Μαγαλιού των ΣΥΝΕΚ, γραμματέας ο Μιχάλης Τζιατζιάς της ΔΑΚΕ, αντιπρόεδρος ο Χρήστος Ντελής της ΠΕΚ και ταμίας ο Χρήστος Νικολαΐδης των ΣΥΝΕΚ. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν εκλέχθηκε στη σημερινή συνεδρίαση εκτελεστικός γραμματέας.
Για να δείτε τί έγινε στη σημερινή συνεδρίαση πατήστε ΕΔΩ
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το https://paidis.com/ και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.
Διαβάζετε συχνά το Paidis.com;
Προσθέστε μας στις Προτιμώμενες Πηγές της Google για να βλέπετε συχνότερα τις ειδήσεις μας.
Προσθήκη ως προτιμώμενη πηγή
Στη σελίδα που θα ανοίξει, βάλτε ✔ στο κουτάκι δίπλα στο Paidis.com.
Η ρύθμιση γίνεται στον λογαριασμό σας Google.





















